Tutustu palveluihimme

Tietoturva- ja verkkopalvelut

Vivament rakentaa toimitilojen yritys- ja lähiverkon tietoturvalliseksi palomuuripalvelulla, johon sisältyy tarvittaessa myös langaton verkko ja muut verkkolaitteet. Kaikki toimitetaan avaimet käteen -periaatteella, ja niiden hintaan sisältyy koko elinkaaren ajaksi laitteiston ja takuun lisäksi sen ohjelmiston tietoturvapäivitykset, pilvihallinta – ja huolettomuus. Ongelmien selvitys on aina Vivamentin vastuulla.

Palveluumme kuuluu tietoturvapoikkeamien valvonta pilvessä toimivalta hallintasivustolta.

Laitteiden tietoturvaohjelmiston ylläpito tehdään samalta hallintasivustolta, mikä nopeuttaa ylläpitoa ja vapauttaa resursseja muuhun käyttöön.

 

​IT-ympäristön tukipalvelut

Kun it-ympäristö on tukevalla pohjalla, ympäristö toimii varmemmin ja asiantuntijan työaikaa menee rutiiniasioiden hoitamiseen vähemmän.
Rakennamme palvelunne Microsoftin yleisesti käytettyjen palveluiden päälle: Microsoft 365 -pilvipalvelu hoitaa sähköpostin, etäkokoukset ja tiedostojen jaot tietoturvallisesti. Palvelinkapasiteetti toimii Azure-alustalla. Pilvialusta on kaikkein joustavin malli, muistia, tallennustilaa tai uusia palveluita voi lisätä muutamalla hiiren klikkauksella, eikä pääomaa sitoudu nurkissa huriseviin palvelinlaitteistoihin. Ohjelmistot ja laitteistot ovat aina ajan tasalla, eikä päivityssykliin tarvitse varata budjettia.

​Useimmiten myös loppukäyttäjän it-tuki voidaan hoitaa tehokkaasti etänä. Vivamentilta tulee kuitenkin pyydettäessä aina paikan päälle sama asiantuntija, jonka kanssa olet puhunut ongelmastasi puhelimessa tai sähköpostilla. Meillä ei ole erillistä helpdesk-henkilökuntaa!

 

​Laitteiden ylläpito- ja monitorointipalvelu

​Meiltä saatte myös keskitetystä paikasta yrityskäyttöön suunnitellut työasemat ja verkkolaitteet, jolloin niiden takuu- ja tukivastuu on aina selkeästi Vivamentilla. Laitehallinta ja laiterekisterin ylläpito tehdään automaattisesti etänä ja tavoitteenamme on, että laitteiden diagnostiikka huomaa viat ennen asiakasta. Vivamentin nimetty asiantuntija reagoi näihin poikkeamiin, eikä hukkaa asiakkaan maksamaa työaikaa lokitietojen selailuun.